Na czym polega pozycjonowanie stron w Google?
Pozycjonowanie stron internetowych w Google to proces, oparty na działaniach prowadzących do zwiększenia liczby wartościowych odwiedzin na stronie internetowej. Pozycjonowanie stron internetowych rozpoczyna się od odpowiedniego doboru słów kluczowych, następnie prowadzona jest optymalizacja strony internetowej oraz zdobywanie wartościowych linków do strony. Efekty pozycjonowania strony przynoszą wymierne korzyści w postaci ciągłego napływu nowych Klientów. Wysokie pozycje w naturalnych (organicznych) wynikach wyszukiwania to także prestiż, ponieważ internauci bardziej cenią organiczne wyniki wyszukiwania, niż reklamy Google Ads (dawniej AdWords).
Cel pozycjonowania strony internetowej
- zwiększenie sprzedaży usług i produktów za pomocą strony internetowej,
- budowa marki,
- budowa pozytywnego wizerunku firmy.
Dlaczego nam powierzyć pozycjonowanie strony www?
- mamy jasno określony cel, polegający na zwiększeniu ruchu na Twojej stronie,
- jesteśmy na bieżąco z najważniejszymi zmianami zachodzącymi w algorytmie wyszukiwarki Google, dzięki temu wiemy jak odpowiednio prowadzić proces pozycjonowania,
- pełne raportowanie działań i zdobytych linków (nie ukrywamy naszego know-how),
- przejrzysty sposób rozliczeń.
Jak pozycjonować strony internetowe?
1. Dobór słów kluczowych
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, analizie Twojej bezpośredniej konkurencji, a także przy użyciu narzędzi propozycji słów kluczowych dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe, które prowadzić będą do wzrostu sprzedaży.
2. Optymalizacja strony internetowej
Nasi specjaliści zoptymalizują stronę internetową pod kątem jej postrzegania przez roboty Google, a także sprawią, że będzie ona użyteczna i przyjazna dla odwiedzających użytkowników.
3. Zdobywanie linków zwrotnych do Twojej strony
Linki prowadzące do strony mają znaczny wpływ na pozycje słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Linki zwrotne zdobywamy z wartościowych źródeł, z naszego własnego zaplecza pozycjonerskiego.
4. Raportowanie i sprawdzanie pozycji słów kluczowych
Raz w miesiącu wysyłany będzie raport podsumowujący Nasze działania. Każdy Klient otrzyma dane logowania do zewnętrznego systemu sprawdzania pozycji słów kluczowych.