biuro@strefasem.pl +48 537 320 320

Kampanie Google AdWords

Kampanie Google AdWords umożliwią Ci natychmiastowe dotarcie do zainteresowanych Klientów.

Czym jest Google AdWords?

skuteczne kampanie Google AdWords

Google AdWords tzw. linki sponsorowane są aktualnie jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w marketingu internetowym. Skuteczne kampanie Google AdWords prowadzone przez naszych certyfikowanych specjalistów pomogą Ci dotrzeć do nowych Klientów. Nasi specjaliści AdWords mają na swoim koncie ponad 1000 przeprowadzonych kampanii dla firm z różnych branż. Tworzyliśmy kampanie dla dużych sklepów odzieżowych, sportowych, meblowych, firm przemysłowych, spożywczych i wielu innych. W kampaniach przez nas prowadzonych dbamy przede wszystkim o jak najniższy koszt konwersji (koszt pozyskania zamówienia). Wychodzimy z założenia, że kampanie Gogole AdWords muszą przynosić zysk!

Czym jest Google AdWords? Jest to system reklamowy, umożliwiający wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. W Google AdWords wyróżniamy reklamę tekstową oraz graficzną (w tym również Flash, HTML5). Reklama tekstowa umieszczona jest w najbardziej widocznych miejscach wyszukiwarki Google, czyli na samej górze strony (tam gdzie ludzkie oko skupia największą uwagę), oraz pod wynikami wyszukiwania organicznego. Dodatkowo oznaczona żółtym boksem z napisem Reklama. Reklamy tekstowe mogą być również wyświetlane w sieci reklamowej Google na stronach partnerskich. Drugim typem reklamy są reklamy graficzne (statyczne lub animowane), które występują tylko i wyłącznie na stronach partnerskich. Najpopularniejsze typy plików, które akceptowane są w sieci reklamowej Google to: JPEG, JPG, PNG, GIF, SWF (Flash).

Dlaczego warto skorzystać z kampanii Google AdWords?

pozyskujesz nowych klientów

Pozyskujesz nowych Klientów

Odpowiednio skonfigurowana kampania linków sponsorowanych zwiększa sprzedaż produktów lub usług.

trafiaj do zainteresowanych

Trafiaj tylko do zainteresowanych

Nasze ustawienia kampanii, oraz treści reklamowe są precyzyjnie dopasowane do wyszukiwań Klientów.

pełna elastyczność

Pełna elastyczność

W każdej chwili możesz edytować słowa kluczowe, zmniejszyć/zwiększyć zasięg kampanii, zmienić harmonogram wyświetlania się reklam.

płacisz tylko za kliknięcia

Płacisz tylko za kliknięcia

Google pobiera opłatę, gdy reklama zostanie kliknięta. W przypadku samych wyświetleń reklamy opłata nie jest pobierana.

natychmiastowe efekty

Natychmiastowe efekty

Oczekujesz szybkich efektów? Dzięki AdWords pierwszych Klientów możesz pozyskać natychmiast po uruchomieniu kampanii.

lokalny i globalny zasięg

Lokalny i globalny zasięg

Kampanię Google AdWords możesz kierować do lokalnych Klientów, ale także do potencjalnych Konsumentów na całym świecie.

elastyczny budżet

Elastyczny budżet

Sam decydujesz jakiej wysokości budżet chcesz przeznaczyć na kampanię linków sponsorowanych AdWords.

niskie koszty wejścia

Niskie koszty wejścia

Porównując z innymi działaniami reklamowymi w Internecie kampanie Google AdWords są tanie i skuteczne.

jesteś na urządzeniach mobilnych

Jesteś na urządzeniach mobilnych

Reklamy linków sponsorowanych wyświetlają się na urządzeniach przenośnych, takich jak komórki czy tablety.

Jak wygląda proces kampanii Google AdWords?

dobór słów kluczowychI. Dobór słów kluczowych
Wybór odpowiednich słów kluczowych do kampanii. Nasi specjaliści korzystając ze swojego doświadczenia oraz z pomocą odpowiednich narzędzi zaproponują właściwe słowa kluczowe.

budżet na kampanię Google AdWordsII. Budżet
Określenie optymalnego budżetu na kampanię na podstawie wybranych wcześniej słów kluczowych. Budżet na kampanię linków sponsorowanych planujemy zazwyczaj na okres 1 miesiąca.

kampania Google AdWordsIII. Kampania
Przygotowanie kampanii tj. stworzenie odpowiedniej struktury kampanii i reklam, ustawienie zasięgu terytorialnego kampanii, harmonogramu wyświetlania się reklam, wykluczenie zbędnych słów kluczowych.

 

śledzenie Google AnalyticsIV. Śledzenie
Analizowanie kampanii na bieżąco, modyfikacja stawek za poszczególne słowa kluczowe, dodawanie słów wykluczających, zmiany w harmonogramie wyświetlania się reklam. Pełna analiza udziału i utraty w wyświetleniach.

raportowanie kampaniiV. Raportowanie
Po zakończonej kampanii linków sponsorowanych Google AdWords wysłanie raportu do Klienta. Raport zawiera najważniejsze dane m.in. ilość kliknięć i wyświetleń, średni koszt za kliknięcie, CTR, średnią pozycję reklamy.

 

Zamów bezpłatną wycenę kampanii Google AdWords

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.