Przejdź do treści
google analytics desktop

Analityka internetowa

Analiza danych pozwala organizacji na realizację celów biznesowych. Dzięki Google Analytics można zwiększyć sprzedaż, poznać zachowania klientów czy spopularyzować swoją markę.

+48 537 320 320
masz pytania?

napisz do nas
odpowiemy w ciągu 24h

Czym jest analityka internetowa?

Analityka internetowa to proces obejmujący gromadzenie danych, ich diagnozowanie, stawianie rekomendacji i podejmowanie działań na ich podstawie. Owe analizy, rekomendacje i wnioski służą usprawnieniu działania serwisu i przyczyniają się do szybszych, a za razem skuteczniejszych działań.

Dzięki wdrożeniu analityki internetowej właściciel marki ma szansę dowiedzieć się, jak wygląda proces zakupowy u jego klienta. Analityka ukazuje dokładnie, z jakich urządzeń korzysta użytkownik, zanim zamieni się w klienta. Zastosowanie analityki internetowej pozwala także precyzyjnie i bez strat inwestować środki w kampanie promocyjne. Zaprezentowane w procesie informacje stanowią podstawę do decyzji dotyczących tego, jak zoptymalizować proces zamówienia czy jak nakłonić klientów do dokonania następnych zakupów.

czym jest analityka internetowa

Co zyskasz?

Podstawą wszystkich działań marketingowych jest analiza i raportowanie. Wykorzystujemy do tego narzędzie Google Analytics. Dzięki analizie statystyk możesz usprawnić funkcjonowanie swojej strony internetowej/sklepu internetowego, a także zoptymalizować kampanię Google Ads (AdWords). Dowiesz się, które działania są skuteczne i warto je kontynuować, a które zoptymalizować lub odrzucić.

co zyskasz google analytics

Co możemy śledzić w Google Analytics?

  • ruch na stronie internetowej
  • wielkość sprzedaży
  • liczbę zrealizowanych celi (konwersji)
  • zachowanie użytkownika na stronie
  • zwrot z inwestycji w reklamę (współczynnik ROI)
  • profil użytkowników
  • kampanie reklamowe np. Google Ads (AdWords)
google analytics logo

Bezpłatna wycena

Szukasz profesjonalistów, którzy kompleksowo zajmą się promocją Twojej firmy w Internecie? Dobrze trafiłeś!