biuro@strefasem.pl +48 537 320 320

Pozycjonowanie w Google Maps

Czy wiesz, że Twoi klienci szukają Cię w Google każdego dnia? Prowadzisz biznes lokalny, usługowy, sklep i chciałbyś trafiać do jak największej liczby osób w odpowiednim czasie? Mało tego! Chciałbyś być dla nich widoczny na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce Google także na urządzeniach mobilnych?Poznaj Google Maps i nasze możliwości podwyższenia Twoich pozycji właśnie tam!

Czym są Mapy Google?

To doskonałe rozwiązanie od Google, które umożliwia znalezienie miejsc/firm/obiektów dokładnie na mapie i jednocześnie w szybki sposób uzyskać wskazówki dojazdu do tego miejsca! Twoja firma również może znajdować się na tej mapie! Dzięki czemu Klienci łatwiej do Ciebie trafią.

W chwili obecnej wyniki Map Google znajdują się nad wynikami organicznymi i pojawiają się przy zapytaniach z lokalizacją! Samo dodanie wizytówki w Mapach Google jest darmowe, osiągnięcie sukcesu uwarunkowane jest jednak też innymi działaniami.

Dlaczego warto być w Google Maps?

  • doskonała widoczność na urządzeniach mobilnych,
  • potencjalny klient może w łatwy sposób dojechać do Twojej lokalizacji,
  • wyniki lokalne stanowią duży udział w wyszukiwaniach firm usługowych.

pozycjonowanie w Google Maps

Co wpływa na pozycje wizytówki Twojej firmy na Mapach Google?

Dobrze uzupełniony profil Google Moja Firma. Samo założenie wizytówki jest bezpłatne – pamiętaj jednak: im więcej informacji uzupełnisz, tym bardziej wiarygodny będziesz w oczach robotów Google.

Pozytywne opinie – założenie wizytówki umożliwia innym użytkownikom dodawanie opinii i komentarzy o Twojej firmie. Uzyskiwanie pozytywnych wpisów jest dodatkowym plusem dla Googla. Dzięki dobrym opiniom budujesz wizerunek stabilnej i dobrej marki – jednocześnie podnosząc swoje szanse na wysokie pozycje w mapach Google.

Zgodność danych kontaktowych i adresu – Google weryfikuje wszystkie informacje! Dlatego to co widnieje na Twojej stronie www powinno być zgodne z tym co zawiera Twoja wizytówka. Dotyczy to przede wszystkim adresu i numerów kontaktowych.

Dodatkowe wpisy do katalogów i wizytówek – jeżeli Twoja firma i jej dane teleadresowe pojawiają się w mocnych katalogach biznesowych, to jest to sygnał dla Google o większej wiarygodności Twojej firmy.

Optymalizacja SEO Twojej strony z uwzględnieniem lokalnych słów kluczowych. Google musi dokładnie wiedzieć z jakiej lokalizacji obsługujesz klientów. Twoja witryna jest połączona z wizytówką Google, dlatego jej optymalizacja może bezpośrednio wpływać również na wyniki na Mapach Google.

Linkowanie – jest istotne nie tylko przy standardowym pozycjonowaniu. Im więcej stron lokalnych linkuje do twojej witryny tym większe szanse na wysokie pozycje Twojej wizytówki na Mapach.

Wykorzystaj nasze doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnym i na Mapach Google! Pomożemy Ci prześcignąć konkurencję i zwiększyć przychody w firmie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.