biuro@strefasem.pl +48 537 320 320
Google-Partner

Jak wyjść z filtra Google?

Wykonamy analizę profilu linków zwrotnych, oraz jakości Twojej strony i wprowadzimy działania naprawcze.

Czym jest filtr Google?

Google coraz częściej masowo kara strony zakładając filtr ręczny, lub algorytmiczny. Założenie filtra na stronę powoduje nagłe spadki pozycji w wynikach wyszukiwania. Dotyczy to nie tylko stron do których zdobywane są link, ale także stron, które łamią wytyczne jakościowe Google. Otrzymanie filtra może znacznie wpłynąć na dalsze funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa. Niższe pozycje w wyszukiwarce Google to mniej odwiedzin Twojej strony, co przekłada się na mniejszą sprzedaż produktów lub usług. Zaufaj profesjonalistom i zgłoś się po pomoc. Twoja strona ma szanse wrócić na poprzednie pozycje.

Filtr algorytmiczny, a filtr ręczny

Filtr algorytmiczny nakładany jest automatycznie. Algorytm Google cyklicznie sprawdza jakość linków zwrotnych i jeśli uzna, że linki są nienaturalne nakłada filtr. Analogiczna sytuacja ze zdjęciem filtra algorytmicznego. Jeśli jakość linków się poprawi filtr zostanie zdjęty.
Filtr ręczny nakładany jest przez pracowników Google Search Quality Team, czyli zespół, który zajmuje się analizą poszczególnych stron. W przypadku otrzymania kary ręcznej otrzymujemy powiadomienie w Narzędziach dla Webmasterów.

Zamów bezpłatną wycenę wyjścia z filtra Google

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.